Mlsouni, zahrnuli jste nás objednávkami – děkujeme vám! 🥰 Makáme na plné obrátky, ale může se stát, že se váš balíček maličko opozdí. Děkujeme za trpělivost a pochopení!
Rozhovor| Kevin Hruška: Jsem moc rád za skvělý BIG BOY kolektiv!
Jak se náš hrdina zákaznické podpory a HRista samouk Kevin Hruška dostal k práci v BIG BOYovi? Kevina jsme vyzpovídali a zjistili pro tebe nejen jeho oblíbené dobroty nebo jaký nejšílenější email odbavil, ale měli jsme i otázky na tělo…
Ahoj Kevine, měli bychom začít nejdůležitější otázkou: Na čem dobrém od BIG BOYe zrovna teď ujíždíš?
Ačkoliv jsem přísedící u všech vývojových porad, kde samozřejmě všechno ochutnáváme, takže mi projdou pusou všechny produkty, které tady máme, jsem takový klasický zákazník. Jsem věrný sladkému. Za mě Zlatonka – to je number one. Hned potom je BIG Bueno a BIG Rafael, to jsou pro mě prostě top tři produkty.
Jak začal tvůj příběh v BIG BOYovi?
Skrze kamarádství, znal jsem se se Soňou a Alexem. Nejdřív jsem sem chodil jen na brigádu na pozici customer support. Na HR pozici tady byl původně někdo jiný, ale zhruba po půl roce jsem převzal i tuto agendu. Můj muž je v HR a tak mě to začalo zajímat. Říkal jsem si, že to zkusím, a když to půjde, tak to budu dělat. Když ne, zůstanu u zákaznické. No a čaplo mě to. Teď dělám 50/50 zákaznickou a HR.
Jak je možné, že působíš na pozici HR tak přirozeně? Jeden by vůbec neřekl, že to neděláš odjakživa.
Myslím, že je velmi důležité umět správně komunikovat a vytvářet vztahy. Komunikace je naprostý základ všeho. Do HR se mi naskočilo hrozně dobře. Měl jsem tedy ze začátku velký support, ale postupem času jsem se v tom naučil chodit.
Jaké máš jako HR hodnoty? Co razíš za filozofii pro zaměstnance?
Spokojený zaměstnanec = dobrý zaměstnanec. Jsem prostředník mezi firmou a zaměstnanci a starám se o to, aby obě strany byly spokojené. Nesejde se to pokaždé s pravdou, ačkoliv jsou různé benefity, vždycky se najde někdo, kdo rýpe. Ale to je asi v každé firmě. Snažím se tedy na všechny usmívat a mít přátelský vztahy. Přeci jen jde s úsměvem vše lépe.
Co je za tebe super na tvé práci, když vezmeme jak HR, tak i zákaznickou podporu, a co naopak ne?
U obou pozic je to stejné. Nejlepší i nejhorší je komunikace s lidmi. Přijde na to, s jakým typem člověka zrovna mluvíš a zda jsi posel dobrých či špatných zpráv.
Máš nějaký zaručený fígl na té zákaznické lince, když potřebuješ urovnat problém?
Samozřejmě. Vyslechnu celý příběh a potom se od toho nějak odpinknu. Když někdo křičí, že nemá balíček, poprosím o strpení a za chvilku to vyřešíme k naprosté spokojenosti. Je důležité zákazníka vždycky vyslechnout a poskytnout nějaké východisko. Vždy se řešení najde.
Kolik vyřídíš v průměru telefonátů za den?
Záleží, jak kdy. Když je kampaň, tak zvoní telefon klidně každé dvě minuty. V létě je okurková sezóna, takže je telefonátů méně.
Možná to je proto, že jsou za teplého počasí krémy krásně tekuté a nedochází k separaci pod víčkem. To bude asi časté téma hovorů si umím představit…
Ano, to byl dřív denní chléb, ale teď už moc ne. Díky novým technologiím se vše lépe pojí a nestává se to tolik. Samozřejmě u některých produktů tomu zabránit nelze. Stará dobrá rada zní – na chvíli položit sklenici s krémem do vodní lázně, promíchat a vše se opět krásně spojí a bude to krémové a vláčné jako po výrobě. Je to sice normální jev, ale chápu, že když někdo vidí tu konzistenci v reklamě, a přijde mu třeba ztuhlý krém, tak je z toho překvapený. Od toho jsem tady já, abych to vysvětlil. Tím, že do našich krémů nepřidáváme žádné konzervanty, nejde tomu zcela zabránit.
A jak v takové situaci zvládáš ještě k tomu HR?
Člověk si musí určit priority. Vytyčit body které jsou akutní a je třeba na nich začít pracovat okamžitě a které naopak chvilku počkají.
Vybavíš si nějakou zajímavou reakci od zákazníka? Nějaký totální bizár?
Máme tady spoustu úletů, ale asi nejlepší historický příběh je jeden z mých prvních, který mi dala Soňa na starost na zákaznické. Ta ho otevřela a dostala záchvat smíchu. Pak mi ho předala a řekla: "Vyřeš to." Pán nám psal, že náš krém nebyl takové klasické máslíčko, že to bylo nějaké hutné, a že to přidal do bábovky a ta byla pak šedivá. Babka si o to vylomila aj zub. I takové zprávy chodí, a je potřeba zareagovat na vše.
Za co jsi v práci nejvíc vděčný?
Jsem moc rád za kolektiv. Jsme přátelé, a tak se i vídáme mimo pracovní dobu. Máme společné zájmy, zajdeme spolu ven, jedem na víkend mimo Prahu nebo i na dovolenou.
Co myslíš, že má BIG BOY oproti konkurenci?
Mě. *smích*
Z původních krémů máš nějaké favority?
Čistý arašíďák, protože z něho vařím. Dělám třeba souvlaki s arašídovou omáčkou, jarní závitky atd. Hodně to zapojuji do asijské kuchyně. Tam tu chuť arašídů miluji. Pak mám taky rád Grand Zero s bílou čokoládou.
Jak bys popsal BIG BOY někomu, kdo o něm nikdy neslyšel?
Představil bych ho každému asi úplně stejně, jak ho představuji zájemcům o práci u nás. Jsme jedni z největších výrobců oříškových krémů na českém trhu. Zaměřujeme se především na kvalitu. A stojíme si za tím, že to, co děláme, je prostě jednička na trhu. I díky tomu již letos BIG BOY slaví 7 narozeniny.
Máš teď u sebe na pracovním stole nějaký ten krém a u něj lžičku?
Teď zrovna nemám, protože mi to všichni hned sní. *smích* Už jsme tady dlouholetí přátelé, takže sdílíme úplně všechno. Snad až kromě partnerů. Doufám. *smích* Vždycky když si tam něco položím (teď máme ty nové proteinové krémy, to je strašně dobrý), dám si jednu lžičku, přijdu za tři dny, a ono je to úplně prázdné, totálně vyškrábané.
Máš nějaký rituál, který děláš každý den po příchodu do kanceláře?
No jéje. Přijdu, zapínám notebook a pouštím hudbu. Nemám rád ticho, potřebuji nějakou kulisu. Poté si dám černý čaj s mlékem.
Poslední otázka, osobní. Obdivuji tvoje originální jméno. Je poměrně neobvyklé, tak se chci zeptat, jak se s ním žije?
Zvykneš si, nemáš moc na vybranou. Jednou ti ho rodiče dali, tak trp. *smích* Je to úplně v pohodě, neustále se setkávám s otázkou – "Ty jsi vážně Kevin?" A ještě k mému ryze americkému jménu české příjmení. Kevin Hruška.
Já myslím, že máš obrovské štěstí. Kdo může říct, že má tak originální jméno?
Jo, miluji ho. To víš, máma viděla Tanec s vlky s Kevinem Costnerem a bylo to jasný. *smích*
Povíš nám něco na závěr?
Miluju svý fanoušky! *smích*
Děkujeme moc za rozhovor, Kevine! A přejeme ti, ať jsi nejen ty, ale všichni v BIG BOY family nekonečně spokojeni!
Vážení zákazníci,
máme pro Vás novinku! Pokud objednáváte na Slovensko, do Německa nebo Rakouska, prosíme vyberte zemi dodání níže*.
*Váš výběr se automaticky uloží.
Příjemné nakupování! 💜